دپارتمان فروش

شرکت تجهیزات مدارس ایران

بازاریابی و فروش محصولات و تولیدات شرکت تجهیزات مدارس ایران در ارتباط مستقیم با شناسایی نیاز بازار و توجه به تلاش جهت‌دار برای تامین آن دارد. به همین منظور بهره‌گیری از نیروهای همفکر برای به حرکت درآوردن چرخه تولیدی این شرکت نیازی مهم و ضروری است. در دپارتمان فروش شرکت تجهیزات مدارس ایران علاوه بر شناسایی نیاز بازار، معرفی محصولات و ارائه آن‌ها به بازارهای جهانی نیز از جمله وظایف اجزای گروه است. مهمترین اقدامات دپارتمان فروش این شرکت موارد زیر است:

  • شناسایی بازار محصولات
  • معرفی کامل و جامع تمامی محصولات به مشتریان
  • صادرات و بازرگانی محصولات به کشورهای خارجی

از جمله واحد‌های زیر مجموعه این دپارتمان عبارتند از :

  • واحد بازاریابی
  • واحد بازرگانی
  • واحد ارتباط با مشتری
  • واحد امور نمایندگان
  • واحد صادرات